Facebrands monitorizeaza check-in-uri + alte noutati

4 mai 2011, Bucuresti: Facebrands.ro, serviciul de monitorizare a paginilor de Facebook in Romania, lansat la inceputul anului de catre agentia de comunicare in social media STANDOUT si dezvoltatorul de solutii web BYTE FLUX lanseaza azi o monitorizare permanenta a check-in-urilor pe retelele sociale.

Incepand de astazi, evolutia check-in-urilor pe retelele sociale in Romania poate fi urmarita pe facebrands.ro la adresa: www.facebrands.ro/places. Monitorizarea Facebrands.ro include datele de check-in ale mai multor retele sociale, pentru inceput folosind datele Facebook si Foursquare. Utilizatorii Facebrands.ro vor putea urmari evolutia check-in-urilor pentru fiecare loc monitorizat intr-o pagina dedicata, la fel ca in cazul paginilor de Facebook monitorizate.

Conform datelor stranse pana in acest moment de Facebrands.ro, utilizatorii romani de internet au realizat peste 370.000 de check-in-uri pe retelele sociale pana la data de 3 mai 2011.

“Check-in-ul este o functie a retelelor sociale care le permite utilizatorilor sa semnaleze ca au vizitat sau ca sunt intr-un anumit loc, cu ajutorul smartphone-urilor si tabletelor cu GPS integrat. La inceputul anului, Facebook a lansat aceasta functie si in Romania, si credem ca a v enit momentul sa o includem in monitorizarea Facebrands.ro” a declarat Andrei Stefan, managerul Byte Flux.

“Check-in-urile sunt folosite de unii din cei mai activi utilizatori ai internetului in general si ai retelelor sociale in special, iar orice afacere care poate fi ‘vizitata’, de la un restaurant la un club de golf poate folosi aceasta facilitate pentru a se adresa intr-o prima faza acestui grup de utilizatori”. a declarat Ionut Oprea, managerul agentiei STANDOUT.

Cele mai ‘semnalate’ locuri din Romania pe Facebook sunt:

-The Embassy Bucuresti (533 facebook check-ins)
-Café café Constanta (465 facebook check-ins)
-Freddo Bucuresti(423 facebook check-ins)

Cele mai ‘semnalate’ locuri din Romania pe serviciul Foursquare sunt:

-Bucharest International Airport (2972 foursquare check-ins)
-Baneasa Shopping City – Bucuresti (2470 foursquare check-ins)
-Mall Vitan – Bucuresti (2247 foursquare checkins)

Cea mai mare cifra de check-in-uri totale o detine aeroportul international “Henri Coanda” din Bucuresti, care insumeaza 3382 check-ins. Acesta este urmat de mall-ul Baneasa cu 2837 total check-ins si de Mall Vitan cu 2546 check-ins in total

Cifrele au fost preluate inainte de trimiterea acestui comunicat de presa. Pentru cifre actualizate, accesati www.facebrands.ro/places

3.272.960 utilizatori de Facebook in Romania

Conform monitorizarii Facebrands.ro, azi cifra utilizatorilor retelei Facebook in Romania a ajuns la 3.272.960, iar proportia utilizatorilor retelei care au orasul declarat a crescut cu peste 50% fata de luna februarie cu, ajungand la 2.533.840 , adica 77,42% din total.

Dintre utilizatorii romani de Facebook, 830.00 (32.76%) sunt in Bucuresti, in Cluj-Napoca sunt 131.780 (5.2%), in Timisoara 123.580 (4.88%), in Iasi 122.600 (4.84%), si in Constanta 98.820 (3.9%). Topul oraselor si judetelor din Romania in functie de numarul de utilizatori, impreuna cu paginile locale/regionale create poate fi consultat la http://www.facebrands.ro/map.html

Noutati Facebrands.ro: widget interactiv si pagini favorite
Prima dintre acestea este un widget interactiv pentru fiecare din cele peste 12.900 pagini monitorizate, care arata in timp real pozitia paginii respective de Facebook in categoria/subcategoria din topul facebrands.ro. Acesta poate fi preluat de administratorii fiecarei pagini si amplasat pe website, blog sau intr-un tab customizat al paginii de Facebook.

A doua este posibilitatea urmaririi paginilor favorite pentru utilizatorii facebrands.ro. Acestia se pot autentifica pe facebrands.ro cu ajutorul contului de Facebook si pot adauga la Pagini Favorite toate paginile care ii intereseaza, iar incepand de saptamana viitoare vor primi un email saptamanal cu evolutia comparativa a acestora.

Facebrands.ro monitorizeaza in acest moment peste 12.900 pagini romanesti create pe Facebook de persoane si institutii [companii, ONG-uri etc], aratand cresterea numarului de fani al acestora pe zile si saptamani, impreuna cu alte pagini din aceeasi categorie. Paginile sunt grupate intr-un clasament general al tuturor paginilor de Facebook din Romania monitorizate de acest serviciu, precum si pe categorii si subcategorii. In plus, la aceste informatii se adauga analize pe baza cifrelor monitorizate, care sunt disponibile la adresa http://reports.facebrands.ro.

Despre STANDOUT

STANDOUT este o agentie online care deruleaza permanent campanii si proiecte de comunicare pe bloguri si retele sociale din 2007. STANDOUT gestioneaza o retea de peste 200 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative. STANDOUT a implementat in 2010 campanii pentru branduri ca Orange, Rompetrol, Sony, Gealan, BCR, Coca-Cola, Toshiba, Dove, Rexona, HP, Beck’s, UPC, Santal, Jacobs, KLM, Titan, Praktiker, Dacia, Beko, Signal, Rama.

Despre BYTE FLUX

Byte Flux este o agentie de web si software development din Bucuresti, cu o experienta de peste 7 ani in domeniu, regasita in produse media precum Wall-Street.ro, Kuponiada.ro, Kudika.ro si Redutti.ro. Experienta Byte Flux se extinde si in aria Aplicatiilor de Facebook complexe si a aplicatiilor de iPhone/iPad (Objective-C).

Presa

STANDOUT si Facebrands lanseaza un buton dedicat de suport “Vreau engagement!”

Bucuresti, 1 Aprilie 2015: Agentia de marketing si comunicare in social media STANDOUT si serviciul de monitorizare a activitatii pe Facebook in Romania Facebrands anunta lansarea unui program inovator de suport prin intermediul unui buton fizic, dedicat, “Vreau engagement!” pentru agentiile partenere si marketerii care doresc suport in timp real pentru maximizarea campaniilor de social media [...]

Influenta blogurilor de incredere in randul cititorilor, in crestere

Bucuresti, 12 ianuarie 2015: STANDOUT a derulat la finalul anului 2014 cea de-a patra editie a Studiului de audienta al blogurilor romanesti (SABR 2015) si prezinta rezultatele acestuia. La Studiul de audienta al blogurilor romanesti 2015 (SABR 2015) au participat in 2014 8800 respondenti (8.804) pe un numar de 56 de bloguri reprezentand 12 categorii [...]

Regulament concurs Orange

Regulamentul concursului Orange “te bucuri mai mult de vacanta cand ai si internet ” perioada desfasurarii concursului: 16 iulie 2013 – 4 august 2013   Regulament concurs Orange

Bloguri Tag cloud
agentie aparitii blog agency clienti comunicat de presa lansare marketing online massmedia standout