Influenta blogurilor de incredere in randul cititorilor, in crestere

Bucuresti, 12 ianuarie 2015: STANDOUT a derulat la finalul anului 2014 cea de-a patra editie a Studiului de audienta al blogurilor romanesti (SABR 2015) si prezinta rezultatele acestuia.

La Studiul de audienta al blogurilor romanesti 2015 (SABR 2015) au participat in 2014 8800 respondenti (8.804) pe un numar de 56 de bloguri reprezentand 12 categorii tematice: bloguri personale, bloguri ale vedetelor, bloguri despre media, bloguri culinare, bloguri despre tehnologie, bloguri de bricolaj, bloguri de mamici, bloguri de turism, bloguri feminine, bloguri de moda si frumusete, bloguri de adolescenti/tineret, bloguri de cultura urbana.

Studiul de audienta al blogurilor romanesti 2015 (SABR 2015) a crescut in participare, de la 40 de bloguri in editia anterioara la 56 in editia curenta, insa, ca si la editia anterioara, caracterul acestuia va deveni permanent, asa incat pe parcursul anului 2015 i se vor adauga si alte bloguri participante din toate cele 15 categorii de bloguri care deruleaza campanii publicitare in Romania. Este cea de-a patra editie a studiului, dupa editiile din 2008-2009, 2010-2011 si 2012-2013.

In plus, STANDOUT va completa in perioada urmatoare rezultatele Studiului de audienta al blogurilor romanesti (SABR) cu un studiu similar dedicat insa Vlogurilor, canalurilor romanesti de continut video, studiu care este momentan in desfasurare.

Studiul de audienta al blogurilor romanesti 2015 (SABR 2015) desfasurat de STANDOUT in a doua jumatate a anului 2014 arata ca aproape trei sferturi din cititorii principalelor bloguri romanesti au cumparat produse si servicii la recomandarea blogurilor pe care le citesc. (67,19%, in usoara crestere fata de 63,1% la editia anterioara)

De asemenea, 77.64% dintre cititorii blogurilor si-au schimbat sau si-au intarit cel putin o data parerea despre un produs, un serviciu, sau o companie in urma citirii unor pareri ale bloggerilor despre acestea. Si aceasta cifra e in crestere fata de editia anterioara a studiului, cand era 70,6%.

“Multe bloguri care au crescut in ultimii ani si in audienta si in efervescenta comunitatii si-au construit, prin pareri argumentate si recomandari potrivite, un capital de incredere in randul cititorilor, esential pentru a putea derula cu succes campanii.”, a declarat Ionuț Oprea, director general al agenției STANDOUT.

“Multe bloguri care au crescut in ultimii ani si in audienta si in efervescenta comunitatii si-au construit prin continut de calitate, pareri argumentate si recomandari potrivite un capital de incredere, esential pentru a putea derula cu succes campanii.”, a declarat Ionut Oprea, director general al agentiei STANDOUT.

STANDOUT va prezenta, pe parcursul anului 2015 si caracteristicile specifice ale audientei fiecareia din cele 15 categorii de bloguri care deruleaza campanii publicitare in Romania, precum si rezultate individuale ale blogurilor participante.

Editia 2015 a Studiului de audienta al blogurilor romanesti (SABR 2015) va permite atat comparatia acestor rezultate individuale cu categoria tematica din care face parte fiecare blog cat si cu caracteristicile generale ale cititorilor de bloguri.

Studiul STANDOUT arata ca audienta blogurilor in Romania este compusa in principal din persoane tinere, cu venituri peste medie si cu studii superioare. 75% au sub 40 de ani, 83,5% dintre cititorii blogurilor au studii superioare iar 55,4% castiga peste 2000RON/luna, dintre care 13,2% castiga peste 6000RON/luna.

Mai mult, acestia sunt utilizatori activi de internet cu conturi pe retelele sociale (87,7% pe Facebook, 41,1% pe Google+, 28,45% pe YouTube, 20,46% pe Twitter) care aduc in discutie in grupurile lor de prieteni subiecte despre care au citit pe bloguri (97,4% cu 37,3% din ei des si foarte des) si li se cere parerea in grupurile de prieteni (66,8% des si foarte des).

Referitor la poziţia lor ierarhica, cei mai mulţi au o functie de middle management (18,3%), 15,6% sunt freelanceri sau parteneri intr-un business, 7,3% detin o functie de upper management iar 9% dintre cititorii blogurilor sunt studenti.

Studiul derulat de STANDOUT arata si ca cititorii blogurilor sunt in mare proportie cititori fideli, 91% dintre cititori accesand blogurile preferate cel putin o data pe saptamana.

Despre STANDOUT

STANDOUT este o agentie de marketing si comunicare pe bloguri si retele sociale infiintata in 2007. STANDOUT deruleaza permanent campanii pe cele mai vizitate bloguri si retele sociale din Romania, gestionand o retea de peste 200 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative.

Presa

STANDOUT si Facebrands lanseaza un buton dedicat de suport “Vreau engagement!”

Bucuresti, 1 Aprilie 2015: Agentia de marketing si comunicare in social media STANDOUT si serviciul de monitorizare a activitatii pe Facebook in Romania Facebrands anunta lansarea unui program inovator de suport prin intermediul unui buton fizic, dedicat, “Vreau engagement!” pentru agentiile partenere si marketerii care doresc suport in timp real pentru maximizarea campaniilor de social media [...]

Influenta blogurilor de incredere in randul cititorilor, in crestere

Bucuresti, 12 ianuarie 2015: STANDOUT a derulat la finalul anului 2014 cea de-a patra editie a Studiului de audienta al blogurilor romanesti (SABR 2015) si prezinta rezultatele acestuia. La Studiul de audienta al blogurilor romanesti 2015 (SABR 2015) au participat in 2014 8800 respondenti (8.804) pe un numar de 56 de bloguri reprezentand 12 categorii [...]

Regulament concurs Orange

Regulamentul concursului Orange “te bucuri mai mult de vacanta cand ai si internet ” perioada desfasurarii concursului: 16 iulie 2013 – 4 august 2013   Regulament concurs Orange

Bloguri Tag cloud
agentie aparitii blog agency clienti comunicat de presa lansare marketing online massmedia standout