Premiile castigate la Webstock 2012 reconfirma pozitia de lider a agentiei STANDOUT

Bucuresti, 1 octombrie 2012: STANDOUT, agentia de marketing si comunicare online orientata pe maximizarea avantajelor blogurilor si retelelor sociale a castigat vineri seara, in cadrul Galei Webstock Awards, trei premii, din care doua locuri 1(Facebrands – locul 1 la categoria Utility si #BlogJuan, locul 1 la categoria Blogging campaigns) si un loc 3, pentru campania #obiceiurisanatoase, tot la categoria Blogging campaigns.

Primul premiu al serii a fost castigat de serviciul Facebrands, acesta obtinand primul loc la categoria Utility. Facebrands este un serviciu complex de monitorizare a activitatii pe Facebook, cu o versiune gratuita disponibila pe facebrands.ro precum si un instrument analitic avansat la care sunt abonate majoritatea agentiilor de publicitate din Romania care deruleaza activitati semnificative pe Facebook pentru clientii lor.

Serviciile Facebrands sunt dezvoltate de agentia STANDOUT impreuna cu BYTEFLUX. Andrei Stefan, manager al companiei BYTE FLUX, a declarat: “In aproape doi ani Facebrands a ajuns un instrument de referinta in industrie in ce priveste analiza activitatii pe Facebook. Multi clienti Facebrands folosesc indicatorii nostri de engagement in propriile evaluari interne de performanta.”

Campaniile implementate de STANDOUT si dezvoltate impreuna cu Danone au dominat podiumul Webstock 2012 la sectiunea Blogging Campaigns, castigand  atat primul loc, cu campania #BlogJuan derulata pentru brandul Danone Cremosso, cat si locul 3, cu campania #obiceiurisanatoase, implementata pentru brandul Danone Activia. Danone este unul din clientii permanenti ai agentiei STANDOUT, alaturi de Orange Romania si Bitdefender.

“Vreau sa multumesc echipei Danone pentru deschiderea de a lucra cu blogurile romanesti si pentru increderea in principiile, mecanismele si propunerile noastre, care au aratat ca pot aduce rezultate maxime”, a declarat Ionut Oprea, Director General al agentiei STANDOUT.

STANDOUT a contribuit si la succesul altor campanii nominalizate si premiate la Webstock, ca de exemplu la campania ROM –Romanii sunt destepti, prin componenta pe bloguri a acesteia si la popularizarea aplicatiei premiata cu locul 2 la sectiunea Mobile Applications, Orange Explorer, realizata de Mobile Works.

“STANDOUT a derulat pana in prezent peste 500 de campanii pe bloguri si retele sociale pentru peste 200 de companii din 12 categorii diferite. Numarul clientilor care vor sa-si maximizeze performanta pe aceste canale este in crestere. Am inscris nu mai putin de 7 campanii la Webstock 2012, toate au fost finaliste iar doua au fost castigatoare.” a declarat Elena Ciric, Campaigns Manager la STANDOUT.

Despre STANDOUT

STANDOUT este agentia de marketing si comunicare online orientata pe maximizarea avantajelor blogurilor si retelelor sociale. STANDOUT deruleaza inca din 2007 campanii pe cele mai vizitate bloguri si retele sociale din Romania, gestionand o retea de peste 200 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative si care acopera peste 15 nise distincte.

Echipa de specialisti in social media a agentiei acopera toata sfera de servicii de marketing si comunicare online cu aplicabilitate in social media: monitorizare si analiza de sentiment, strategie de comunicare, implementare de activitati si actiuni in social media, programe de creare si maximizare a comunitatilor, crearea de politici de social media, traininguri de specializare, etc.

STANDOUT a maximizat in ultimii ani activitati si campanii pe bloguri si retele sociale pentru branduri ca Orange, Danone, Sony, Gealan, BCR, Coca-Cola, Toshiba, Dove, Rexona, HP, Beck’s, UPC, Santal, Jacobs, KLM, Titan, Praktiker, Bitdefender, Diverta, BAXI, Pufies si multe altele.

Site: www.standout.ro

Facebook: fb.me/standout.ro

Twitter: @standoutro

Presa

STANDOUT si Facebrands lanseaza un buton dedicat de suport “Vreau engagement!”

Bucuresti, 1 Aprilie 2015: Agentia de marketing si comunicare in social media STANDOUT si serviciul de monitorizare a activitatii pe Facebook in Romania Facebrands anunta lansarea unui program inovator de suport prin intermediul unui buton fizic, dedicat, “Vreau engagement!” pentru agentiile partenere si marketerii care doresc suport in timp real pentru maximizarea campaniilor de social media [...]

Influenta blogurilor de incredere in randul cititorilor, in crestere

Bucuresti, 12 ianuarie 2015: STANDOUT a derulat la finalul anului 2014 cea de-a patra editie a Studiului de audienta al blogurilor romanesti (SABR 2015) si prezinta rezultatele acestuia. La Studiul de audienta al blogurilor romanesti 2015 (SABR 2015) au participat in 2014 8800 respondenti (8.804) pe un numar de 56 de bloguri reprezentand 12 categorii [...]

Regulament concurs Orange

Regulamentul concursului Orange “te bucuri mai mult de vacanta cand ai si internet ” perioada desfasurarii concursului: 16 iulie 2013 – 4 august 2013   Regulament concurs Orange

Bloguri Tag cloud
agentie aparitii blog agency clienti comunicat de presa lansare marketing online massmedia standout