Articole

STANDOUT si Facebrands lanseaza un buton dedicat de suport “Vreau engagement!”

Bucuresti, 1 Aprilie 2015: Agentia de marketing si comunicare in social media STANDOUT si serviciul de monitorizare a activitatii pe Facebook in Romania Facebrands anunta lansarea unui program inovator de suport prin intermediul unui buton fizic, dedicat, “Vreau engagement!” pentru agentiile partenere si marketerii care doresc suport in timp real pentru maximizarea campaniilor de social media pe care le deruleaza sau le pregatesc.

Specialistii in marketing, media, digital si comunicare vor putea astfel beneficia de suport specializat, in timp real, la simpla atingere a unui buton fizic care poate fi amplasat sau lipit direct pe birou, pe monitor, pe laptop sau pe smartphone . Butonul “Vreau engagement!” va putea fi folosit de catre clientii agentiei STANDOUT sau a serviciilor pe baza de abonament Facebrands si in deplasare, atata timp cat butonul respectiv este in raza unui calculator sau laptop conectat la internet.

Butonul “Vreau engagement!” va permite contactarea instantanee a specialistilor STANDOUT si Facebrands, precum si rutarea automata a cererilor catre cei mai potriviti dintre acestia, in functie de setari.

“Pentru implementare evaluam momentan platforme precum nou-lansata Amazon Dash, insa si cateva variante locale impreuna cu cativa parteneri specializati. Credem in conceptul ‘IoT- Internet of Things’ si suntem entuziasmati de fiecare data cand avem posibilitatea sa integram direct in activitatea noastra cele mai noi tendinte in tehnologie. Luam de asemenea in calcul ca in realizarea butonului sa folosim si tehnologia 3D-Printing”, a declarat Ionut Oprea, fondator si manager al agentiei STANDOUT si al serviciilor de monitorizare Facebrands.

Aveti mai jos  prima varianta de prototip (‘early prototype’) a butonului fizic “Vreau Engagement!”

STANDOUT estimeaza ca primele butoane “Vreau engagement!” vor putea fi testate in vara acestui an, in cadrul unui program pilot, cu un numar limitat de clienti. Ulterior, in functie de succesul programului, acesta va fi extins si catre alti clienti care il solicita si va putea deveni o facilitate standard.

Toti specialistii care doresc sa intre in programul initial de test pentru a beneficia de acest suport instantaneu de specialitate sunt invitati sa scrie pe adresacontact@standout.ro, sau sa solicite acest lucru contactelor care le-au fost deja desemnate.

Despre STANDOUT
STANDOUT este o agentie de comunicare si marketing online, cu specializare pe bloguri si retele sociale infiintata in 2007. STANDOUT deruleaza permanent campanii pe cele mai vizitate bloguri si retele sociale din Romania, gestionand o retea de peste 300 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative.

STANDOUT a implementat in ultimii ani peste 700 campanii pe bloguri si retele sociale pentru branduri ca Orange, Danone, Rompetrol,  Bitdefender, Sony, Gealan, ING Bank, Coca-Cola, Toshiba, Dove, Rexona, HP, Beck’s, UPC, Santal, Jacobs, KLM, Titan, Praktiker si multe altele.

Despre Facebrands
Facebrands.ro este serviciul de monitorizare a paginilor romanesti create pe reteaua sociala Facebook. Facebrands.ro prezinta atat date despre activitatea utilizatorilor pe Facebook, cat si despre evolutia si activitatea paginilor romanesti pe aceasta retea. Majoritatea agentiilor si clientilor care urmaresc maximizarea rezultatelor activitatii pe Facebook folosesc abonamente Facebrands PRO care incep de la 119 euro/luna.

Posted on news, press

Influenta blogurilor de incredere in randul cititorilor, in crestere

Bucuresti, 12 ianuarie 2015: STANDOUT a derulat la finalul anului 2014 cea de-a patra editie a Studiului de audienta al blogurilor romanesti (SABR 2015) si prezinta rezultatele acestuia.

La Studiul de audienta al blogurilor romanesti 2015 (SABR 2015) au participat in 2014 8800 respondenti (8.804) pe un numar de 56 de bloguri reprezentand 12 categorii tematice: bloguri personale, bloguri ale vedetelor, bloguri despre media, bloguri culinare, bloguri despre tehnologie, bloguri de bricolaj, bloguri de mamici, bloguri de turism, bloguri feminine, bloguri de moda si frumusete, bloguri de adolescenti/tineret, bloguri de cultura urbana.

Studiul de audienta al blogurilor romanesti 2015 (SABR 2015) a crescut in participare, de la 40 de bloguri in editia anterioara la 56 in editia curenta, insa, ca si la editia anterioara, caracterul acestuia va deveni permanent, asa incat pe parcursul anului 2015 i se vor adauga si alte bloguri participante din toate cele 15 categorii de bloguri care deruleaza campanii publicitare in Romania. Este cea de-a patra editie a studiului, dupa editiile din 2008-2009, 2010-2011 si 2012-2013.

In plus, STANDOUT va completa in perioada urmatoare rezultatele Studiului de audienta al blogurilor romanesti (SABR) cu un studiu similar dedicat insa Vlogurilor, canalurilor romanesti de continut video, studiu care este momentan in desfasurare.

Studiul de audienta al blogurilor romanesti 2015 (SABR 2015) desfasurat de STANDOUT in a doua jumatate a anului 2014 arata ca aproape trei sferturi din cititorii principalelor bloguri romanesti au cumparat produse si servicii la recomandarea blogurilor pe care le citesc. (67,19%, in usoara crestere fata de 63,1% la editia anterioara)

De asemenea, 77.64% dintre cititorii blogurilor si-au schimbat sau si-au intarit cel putin o data parerea despre un produs, un serviciu, sau o companie in urma citirii unor pareri ale bloggerilor despre acestea. Si aceasta cifra e in crestere fata de editia anterioara a studiului, cand era 70,6%.

“Multe bloguri care au crescut in ultimii ani si in audienta si in efervescenta comunitatii si-au construit, prin pareri argumentate si recomandari potrivite, un capital de incredere in randul cititorilor, esential pentru a putea derula cu succes campanii.”, a declarat Ionuț Oprea, director general al agenției STANDOUT.

“Multe bloguri care au crescut in ultimii ani si in audienta si in efervescenta comunitatii si-au construit prin continut de calitate, pareri argumentate si recomandari potrivite un capital de incredere, esential pentru a putea derula cu succes campanii.”, a declarat Ionut Oprea, director general al agentiei STANDOUT.

STANDOUT va prezenta, pe parcursul anului 2015 si caracteristicile specifice ale audientei fiecareia din cele 15 categorii de bloguri care deruleaza campanii publicitare in Romania, precum si rezultate individuale ale blogurilor participante.

Editia 2015 a Studiului de audienta al blogurilor romanesti (SABR 2015) va permite atat comparatia acestor rezultate individuale cu categoria tematica din care face parte fiecare blog cat si cu caracteristicile generale ale cititorilor de bloguri.

Studiul STANDOUT arata ca audienta blogurilor in Romania este compusa in principal din persoane tinere, cu venituri peste medie si cu studii superioare. 75% au sub 40 de ani, 83,5% dintre cititorii blogurilor au studii superioare iar 55,4% castiga peste 2000RON/luna, dintre care 13,2% castiga peste 6000RON/luna.

Mai mult, acestia sunt utilizatori activi de internet cu conturi pe retelele sociale (87,7% pe Facebook, 41,1% pe Google+, 28,45% pe YouTube, 20,46% pe Twitter) care aduc in discutie in grupurile lor de prieteni subiecte despre care au citit pe bloguri (97,4% cu 37,3% din ei des si foarte des) si li se cere parerea in grupurile de prieteni (66,8% des si foarte des).

Referitor la poziţia lor ierarhica, cei mai mulţi au o functie de middle management (18,3%), 15,6% sunt freelanceri sau parteneri intr-un business, 7,3% detin o functie de upper management iar 9% dintre cititorii blogurilor sunt studenti.

Studiul derulat de STANDOUT arata si ca cititorii blogurilor sunt in mare proportie cititori fideli, 91% dintre cititori accesand blogurile preferate cel putin o data pe saptamana.

Despre STANDOUT

STANDOUT este o agentie de marketing si comunicare pe bloguri si retele sociale infiintata in 2007. STANDOUT deruleaza permanent campanii pe cele mai vizitate bloguri si retele sociale din Romania, gestionand o retea de peste 200 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative.

Posted on press

Regulament concurs Orange

Regulamentul concursului Orange “te bucuri mai mult de vacanta cand ai si internet ”
perioada desfasurarii concursului: 16 iulie 2013 – 4 august 2013

 

Regulament concurs Orange

Posted on news, press

Premiile castigate la Webstock 2012 reconfirma pozitia de lider a agentiei STANDOUT

Bucuresti, 1 octombrie 2012: STANDOUT, agentia de marketing si comunicare online orientata pe maximizarea avantajelor blogurilor si retelelor sociale a castigat vineri seara, in cadrul Galei Webstock Awards, trei premii, din care doua locuri 1(Facebrands – locul 1 la categoria Utility si #BlogJuan, locul 1 la categoria Blogging campaigns) si un loc 3, pentru campania #obiceiurisanatoase, tot la categoria Blogging campaigns.

Primul premiu al serii a fost castigat de serviciul Facebrands, acesta obtinand primul loc la categoria Utility. Facebrands este un serviciu complex de monitorizare a activitatii pe Facebook, cu o versiune gratuita disponibila pe facebrands.ro precum si un instrument analitic avansat la care sunt abonate majoritatea agentiilor de publicitate din Romania care deruleaza activitati semnificative pe Facebook pentru clientii lor.

Serviciile Facebrands sunt dezvoltate de agentia STANDOUT impreuna cu BYTEFLUX. Andrei Stefan, manager al companiei BYTE FLUX, a declarat: “In aproape doi ani Facebrands a ajuns un instrument de referinta in industrie in ce priveste analiza activitatii pe Facebook. Multi clienti Facebrands folosesc indicatorii nostri de engagement in propriile evaluari interne de performanta.”

Campaniile implementate de STANDOUT si dezvoltate impreuna cu Danone au dominat podiumul Webstock 2012 la sectiunea Blogging Campaigns, castigand  atat primul loc, cu campania #BlogJuan derulata pentru brandul Danone Cremosso, cat si locul 3, cu campania #obiceiurisanatoase, implementata pentru brandul Danone Activia. Danone este unul din clientii permanenti ai agentiei STANDOUT, alaturi de Orange Romania si Bitdefender.

“Vreau sa multumesc echipei Danone pentru deschiderea de a lucra cu blogurile romanesti si pentru increderea in principiile, mecanismele si propunerile noastre, care au aratat ca pot aduce rezultate maxime”, a declarat Ionut Oprea, Director General al agentiei STANDOUT.

STANDOUT a contribuit si la succesul altor campanii nominalizate si premiate la Webstock, ca de exemplu la campania ROM –Romanii sunt destepti, prin componenta pe bloguri a acesteia si la popularizarea aplicatiei premiata cu locul 2 la sectiunea Mobile Applications, Orange Explorer, realizata de Mobile Works.

“STANDOUT a derulat pana in prezent peste 500 de campanii pe bloguri si retele sociale pentru peste 200 de companii din 12 categorii diferite. Numarul clientilor care vor sa-si maximizeze performanta pe aceste canale este in crestere. Am inscris nu mai putin de 7 campanii la Webstock 2012, toate au fost finaliste iar doua au fost castigatoare.” a declarat Elena Ciric, Campaigns Manager la STANDOUT.

Despre STANDOUT

STANDOUT este agentia de marketing si comunicare online orientata pe maximizarea avantajelor blogurilor si retelelor sociale. STANDOUT deruleaza inca din 2007 campanii pe cele mai vizitate bloguri si retele sociale din Romania, gestionand o retea de peste 200 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative si care acopera peste 15 nise distincte.

Echipa de specialisti in social media a agentiei acopera toata sfera de servicii de marketing si comunicare online cu aplicabilitate in social media: monitorizare si analiza de sentiment, strategie de comunicare, implementare de activitati si actiuni in social media, programe de creare si maximizare a comunitatilor, crearea de politici de social media, traininguri de specializare, etc.

STANDOUT a maximizat in ultimii ani activitati si campanii pe bloguri si retele sociale pentru branduri ca Orange, Danone, Sony, Gealan, BCR, Coca-Cola, Toshiba, Dove, Rexona, HP, Beck’s, UPC, Santal, Jacobs, KLM, Titan, Praktiker, Bitdefender, Diverta, BAXI, Pufies si multe altele.

Site: www.standout.ro

Facebook: fb.me/standout.ro

Twitter: @standoutro

Posted on press

Facebrands monitorizeaza check-in-uri + alte noutati

4 mai 2011, Bucuresti: Facebrands.ro, serviciul de monitorizare a paginilor de Facebook in Romania, lansat la inceputul anului de catre agentia de comunicare in social media STANDOUT si dezvoltatorul de solutii web BYTE FLUX lanseaza azi o monitorizare permanenta a check-in-urilor pe retelele sociale.

Incepand de astazi, evolutia check-in-urilor pe retelele sociale in Romania poate fi urmarita pe facebrands.ro la adresa: www.facebrands.ro/places. Monitorizarea Facebrands.ro include datele de check-in ale mai multor retele sociale, pentru inceput folosind datele Facebook si Foursquare. Utilizatorii Facebrands.ro vor putea urmari evolutia check-in-urilor pentru fiecare loc monitorizat intr-o pagina dedicata, la fel ca in cazul paginilor de Facebook monitorizate.

Conform datelor stranse pana in acest moment de Facebrands.ro, utilizatorii romani de internet au realizat peste 370.000 de check-in-uri pe retelele sociale pana la data de 3 mai 2011.

“Check-in-ul este o functie a retelelor sociale care le permite utilizatorilor sa semnaleze ca au vizitat sau ca sunt intr-un anumit loc, cu ajutorul smartphone-urilor si tabletelor cu GPS integrat. La inceputul anului, Facebook a lansat aceasta functie si in Romania, si credem ca a v enit momentul sa o includem in monitorizarea Facebrands.ro” a declarat Andrei Stefan, managerul Byte Flux.

“Check-in-urile sunt folosite de unii din cei mai activi utilizatori ai internetului in general si ai retelelor sociale in special, iar orice afacere care poate fi ‘vizitata’, de la un restaurant la un club de golf poate folosi aceasta facilitate pentru a se adresa intr-o prima faza acestui grup de utilizatori”. a declarat Ionut Oprea, managerul agentiei STANDOUT.

Cele mai ‘semnalate’ locuri din Romania pe Facebook sunt:

-The Embassy Bucuresti (533 facebook check-ins)
-Café café Constanta (465 facebook check-ins)
-Freddo Bucuresti(423 facebook check-ins)

Cele mai ‘semnalate’ locuri din Romania pe serviciul Foursquare sunt:

-Bucharest International Airport (2972 foursquare check-ins)
-Baneasa Shopping City – Bucuresti (2470 foursquare check-ins)
-Mall Vitan – Bucuresti (2247 foursquare checkins)

Cea mai mare cifra de check-in-uri totale o detine aeroportul international “Henri Coanda” din Bucuresti, care insumeaza 3382 check-ins. Acesta este urmat de mall-ul Baneasa cu 2837 total check-ins si de Mall Vitan cu 2546 check-ins in total

Cifrele au fost preluate inainte de trimiterea acestui comunicat de presa. Pentru cifre actualizate, accesati www.facebrands.ro/places

3.272.960 utilizatori de Facebook in Romania

Conform monitorizarii Facebrands.ro, azi cifra utilizatorilor retelei Facebook in Romania a ajuns la 3.272.960, iar proportia utilizatorilor retelei care au orasul declarat a crescut cu peste 50% fata de luna februarie cu, ajungand la 2.533.840 , adica 77,42% din total.

Dintre utilizatorii romani de Facebook, 830.00 (32.76%) sunt in Bucuresti, in Cluj-Napoca sunt 131.780 (5.2%), in Timisoara 123.580 (4.88%), in Iasi 122.600 (4.84%), si in Constanta 98.820 (3.9%). Topul oraselor si judetelor din Romania in functie de numarul de utilizatori, impreuna cu paginile locale/regionale create poate fi consultat la http://www.facebrands.ro/map.html

Noutati Facebrands.ro: widget interactiv si pagini favorite
Prima dintre acestea este un widget interactiv pentru fiecare din cele peste 12.900 pagini monitorizate, care arata in timp real pozitia paginii respective de Facebook in categoria/subcategoria din topul facebrands.ro. Acesta poate fi preluat de administratorii fiecarei pagini si amplasat pe website, blog sau intr-un tab customizat al paginii de Facebook.

A doua este posibilitatea urmaririi paginilor favorite pentru utilizatorii facebrands.ro. Acestia se pot autentifica pe facebrands.ro cu ajutorul contului de Facebook si pot adauga la Pagini Favorite toate paginile care ii intereseaza, iar incepand de saptamana viitoare vor primi un email saptamanal cu evolutia comparativa a acestora.

Facebrands.ro monitorizeaza in acest moment peste 12.900 pagini romanesti create pe Facebook de persoane si institutii [companii, ONG-uri etc], aratand cresterea numarului de fani al acestora pe zile si saptamani, impreuna cu alte pagini din aceeasi categorie. Paginile sunt grupate intr-un clasament general al tuturor paginilor de Facebook din Romania monitorizate de acest serviciu, precum si pe categorii si subcategorii. In plus, la aceste informatii se adauga analize pe baza cifrelor monitorizate, care sunt disponibile la adresa http://reports.facebrands.ro.

Despre STANDOUT

STANDOUT este o agentie online care deruleaza permanent campanii si proiecte de comunicare pe bloguri si retele sociale din 2007. STANDOUT gestioneaza o retea de peste 200 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative. STANDOUT a implementat in 2010 campanii pentru branduri ca Orange, Rompetrol, Sony, Gealan, BCR, Coca-Cola, Toshiba, Dove, Rexona, HP, Beck’s, UPC, Santal, Jacobs, KLM, Titan, Praktiker, Dacia, Beko, Signal, Rama.

Despre BYTE FLUX

Byte Flux este o agentie de web si software development din Bucuresti, cu o experienta de peste 7 ani in domeniu, regasita in produse media precum Wall-Street.ro, Kuponiada.ro, Kudika.ro si Redutti.ro. Experienta Byte Flux se extinde si in aria Aplicatiilor de Facebook complexe si a aplicatiilor de iPhone/iPad (Objective-C).

Posted on press

Facebrands.ro: Peste 3 milioane de utilizatori de Facebook in Romania

15 martie 2011, Bucuresti: Facebrands.ro, primul serviciu de monitorizare a paginilor de Facebook in Romania, lansat la inceputul anului de catre agentia de comunicare in social media STANDOUT si dezvoltatorul de solutii web BYTE FLUX anunta ca azi cifra utilizatorilor retelei Facebook in Romania a depasit 3 milioane, situandu-se la 3.018.500.

Peste 14% din populatia Romaniei foloseste in acest moment cea mai mare retea sociala din lume, iar Facebrands.ro ofera informatii despre 12.727 pagini romanesti de Facebook care li se adreseaza.

Din cei 3.018.500 utilizatori romani de facebook, 1.531.560 (50,74%) si-au completat orasul in profilul creat pe aceasta retea. Astfel, in acest moment, 26.78% dintre acestia sunt din Bucuresti (403.600), urmatoarele orase in ordinea numarului de utilizatori facebook fiind Cluj-Napoca(113.960 utilizatori, 7.44% din total), Timisoara(98.960 utilizatori, 6.46% din total) si Iasi(93.700 utilizatori, 6.12% din total). Fata de luna ianuarie a acestui an, numarul utilizatorilor de Facebook din Bucuresti a crescut cu 33% (peste 100.000 de utilizatori) iar ca pondere in total cu peste 2%.

“Cifra utilizatorilor de facebook este acum comparabila cu cifra celor care citesc bloguri in Romania, ambele sunt de peste 3 milioane“ a declarat Ionut Oprea, managerul agentiei STANDOUT.

Facebrands.ro monitorizeaza in acest moment peste 12.500 pagini romanesti create pe Facebook de persoane si institutii [companii, ONG-uri etc], aratand cresterea numarului de fani al acestora pe zile si saptamani, impreuna cu alte pagini din aceeasi categorie. La aceste informatii se adauga analize pe baza cifrelor monitorizate, care sunt disponibile la adresa http://reports.facebrands.ro.

Aceste pagini sunt grupate pe www.facebrands.ro intr-un clasament general al tuturor paginilor de Facebook din Romania monitorizate de acest serviciu, precum si pe categorii si subcategorii.

Despre STANDOUT
STANDOUT este o agentie online care deruleaza permanent campanii si proiecte de comunicare pe bloguri si retele sociale din 2007. STANDOUT gestioneaza o retea de peste 200 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative.

STANDOUT a implementat in 2010 campanii pentru branduri ca Orange,
Rompetrol, Sony, Gealan, BCR, Coca-Cola, Toshiba, Dove, Rexona, HP, Beck’s, UPC, Santal, Jacobs, KLM, Titan, Praktiker, Dacia, Beko, Signal, Rama.

Despre BYTE FLUX
Byte Flux este o agentie de web si software development din Bucuresti, cu o experienta de peste 7 ani in domeniu, regasita in produse media precum Wall-Street.ro, Kuponiada.ro, Kudika.ro si Redutti.ro. Experienta Byte Flux se extinde si in aria Aplicatiilor de Facebook complexe si a aplicatiilor de iPhone/iPad (Objective-C).

Posted on press

STANDOUT si BYTE FLUX lanseaza Fanalyzer.co.uk in Marea Britanie

28 februarie, Bucuresti: STANDOUT si BYTE FLUX lanseaza Fanalyzer.co.uk, o versiune a serviciului de monitorizare pentru paginile  de Facebook din Marea Britanie. Fanalyzer.co.uk functioneaza la fel ca facebrands.ro, insa monitorizeaza paginile britanice si permite compararea acestora in categorii specifice.

Spre deosebire de facebrands.ro, care monitorizeaza in acest moment peste 11.000 de pagini romanesti, Fanalyzer.co.uk se lanseaza cu 2600 de pagini, insa numarul acestora va creste rapid.

“Aici vom vedea in curand o cifra cel putin dubla a paginilor fata de cifra din Romania. Din ce am observat pe www.fanalyzer.co.uk, cifrele Facebook in UK sunt cam de 10 ori mai mari decat cele din Romania, atat in ce priveste numarul de utilizatori de facebook, cat si in numarul fanilor pe paginile cele mai mari”, a declarant Ionut Oprea, manager al agentiei STANDOUT.

“In momentul acesta primele 20 de pagini din Marea Britanie au cu peste 1 milion de fani mai mult decat cea mai mare pagina romaneasca de Facebook”, adauga Andrei Stefan, managerul BYTE FLUX.

Conform serviciului Facebrands.ro, numarul utilizatorilor de Facebook din Romania a ajuns in 28 februarie la 2.950.940, din care 1.522.580 (51,60%) si-au setat orasul. Conform Fanalyzer.co.uk, numarul utilizatorilor britanici de Facebook este de 10 ori mai mare, totalizand 28.940.400 utilizatori.

Cei interesati pot studia la adresa www.fanalyzer.co.uk lista paginilor de Facebook din Marea Britanie.

Despre FACEBRANDS.RO/FANALYZER.CO.UK

Facebrands.ro este serviciul de  monitorizare a paginilor romanesti create pe reteaua sociala Facebook, lansat la inceputul anului 2010 de STANDOUT si BYTE FLUX. Facebrands.ro prezinta atat date despre activitatea utilizatorilor pe Facebook, cat si despre evolutia si activitatea paginilor romanesti pe aceasta retea. Directorul paginilor romanesti pe Facebook prezinta evolutia fanilor pentru fiecare pagina, pe categorii, precum si istoricul acestor cifre pe zile si saptamani. Fanalyzer.co.uk este versiunea acestui serviciu dedicata monitorizarii paginilor din Marea Britanie.

Facebrands.ro monitorizeaza acum peste 11.000 de pagini create pe Facebook in Romania  de persoane si institutii [companii, ONG-uri etc], aratand cresterea numarului de fani  al acestora pe zile si saptamani, impreuna cu alte pagini din aceeasi categorie.Aceste pagini sunt grupate pe www.facebrands.ro in 48 de categorii si 90 de subcategorii, precum si un clasament general al tuturor paginilor de Facebook din Romania monitorizate de acest serviciu.

Versiunea britanica a serviciului, www.fanalyzer.co.uk monitorizeaza peste 2500 de pagini din Marea Britanie.

Despre STANDOUT
STANDOUT este o agentie de  comunicare pe bloguri si retele sociale cu 4 ani de experienta. STANDOUT deruleaza permanent campanii pe cele mai vizitate bloguri si retele sociale din Romania, gestionand o retea de peste 200 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative.

STANDOUT a implementat in 2010 campanii pentru branduri ca Orange,
Rompetrol, Sony, Gealan, BCR, Coca-Cola, Toshiba, Dove, Rexona, HP, Beck’s, UPC, Santal, Jacobs, KLM, Titan, Praktiker, Dacia, Beko, Signal, Rama.

Despre BYTE FLUX
Byte Flux este o agentie de web si software development din Bucuresti, cu o experienta de peste 7 ani in domeniu, regasita in produse media precum Wall-Street.ro, Kuponiada.ro, Kudika.ro si Redutti.ro. Experienta Byte Flux se extinde si in aria Aplicatiilor de Facebook complexe si a aplicatiilor de iPhone/iPad (Objective-C).

Posted on press

Facebrands.ro-primul serviciul de monitorizare a paginilor de Facebook in Romania

17 ianuarie 2010, Bucuresti

Agentia de comunicare in social media STANDOUT si dezvoltatorul de solutii web BYTE FLUX lanseaza astazi oficial serviciul facebrands.ro(www.facebrands.ro), care efectueaza monitorizarea paginilor de Facebook din Romania in timp real.

Facebrands.ro monitorizeaza paginile romanesti de Facebook create de persoane si institutii (companii, ONG-uri etc), aratand cresterea numarului de fani al acestora pe zile si saptamani, impreuna cu alte pagini din aceeasi categorie. La aceste informatii se adauga analize pe baza cifrelor monitorizate, care vor fi disponibile la adresa http://reports.facebrands.ro.

Facebrands.ro include in acest moment in monitorizare peste 3000 de pagini romanesti de Facebook, iar numarul acestora este estimat sa depaseasca in cateva luni cifra de 5000. Aceste pagini sunt grupate pe www.facebrands.ro in 47 de categorii si 54 subcategorii, precum si un clasament general al tuturor paginilor de Facebook din Romania monitorizate de acest serviciu.

“Adaugam zilnic zeci de pagini romanesti in sistemul nostru de monitorizare, insa recomandam tuturor marketerilor care gestioneaza astfel de pagini sa le inscrie imediat dupa lansare pentru a beneficia de datele monitorizate de facebrands.ro”, a declarat Ionut Oprea, managerul agentiei STANDOUT.

“Datele prezentate de facebrands.ro sunt actualizate la un interval de 10 minute, oferind o imagine in timp real a prezentei brand-urilor romanesti pe Facebook.” a adaugat Andrei Stefan, managerul BYTE FLUX.

Cu ocazia lansarii oficiale, facebrands.ro ofera si un prim raport de monitorizare, intitulat “Popularitatea massmedia romanesti pe facebook”, care arata cele mai populare canale, emisiuni si personalitati massmedia in randul utilizatorilor romani ai celei mai mari retele sociale la nivel mondial.

Despre STANDOUT

STANDOUT este o agentie de comunicare pe bloguri si retele sociale cu 4 ani de experienta. STANDOUT deruleaza permanent campanii pe cele mai vizitate bloguri si retele sociale din Romania, gestionand o retea de peste 200 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative.

STANDOUT a implementat in 2010 campanii pentru branduri ca Orange,Rompetrol, Sony, Gealan, BCR, Coca-Cola, Toshiba, Dove, Rexona, HP, Beck’s, UPC, Santal, Jacobs, KLM, Titan, Praktiker, Dacia, Beko, Signal, Rama.

Despre BYTE FLUX

Byte Flux este o agentie de web si software development din Bucuresti, cu o experienta de peste 7 ani in domeniu, regasita in produse media precum Wall-Street.ro, Kuponiada.ro, Kudika.ro si Redutti.ro. Experienta Byte Flux se extinde si in aria Aplicatiilor de Facebook complexe si a aplicatiilor de iPhone/iPad (Objective-C).

Posted on press

Hotcity.ro si STANDOUT lanseaza prima retea de bloguri feminine din Romania

Bucuresti, 23 noiembrie 2010: Agentia specializata de publicitate pe bloguri si social media STANDOUT si site-ul de cultura feminina Hotcity.ro anunta lansarea primei retele de bloguri feminine din Romania, “Reteaua Hotcity by STANDOUT”, constituita din cele mai vizitate si mai influente bloguri din aceasta categorie.

Numarand 30 de bloguri, reteaua cuprinde atat cele mai citite bloguri personale feminine, cat si bloguri tematice despre moda, shopping, lifestyle, timp liber, etc.

“Blogosfera feminina reprezinta imaginea femeii active, asa cum este ea
perceputa astazi de catre publicul feminin. O comunitate puternica, avand opiniiclar conturate, o comunitate care refuza cliseele, care se implica social si care este gata sa impartaseasca celorlalti experientele pe care le au in contactul cu produse, servicii sau companii. O comunitate al carei feedback este valoros –prin sinceritate si dorinta de a impartasi celorlalti propriile perceptii – pentru
toate companiile care vizeaza publicul feminin. Speram ca reteaua Hotcity by Standout sa constituie o punte de legatura intre blogerite si companiile care se adreseaza publicului feminin. O punte de legatura de pe urma careia ambele parti vor avea de castigat”, a declarat Dana Lazar, Project Manager Hotcity.ro

Advertiserii si agentiile interesate pot avea acum acces instantaneu la audienta blogurilor feminine incluse in retea, care variaza de la cateva mii de unici pe zi pentru cele mai vizitate, pana la cateva sute de unici pe zi pentru blogurile mai mici.

“Derulam de mai bine de un an campanii publicitare pe majoritatea acestor bloguri feminine mai ales sub forma de proiecte speciale si am vrut sa cream prin aceasta retea un pachet standardizat pentru a facilita accesul advertiserilor la aceste bloguri si pentru campanii de expunere” a declarant Ionut Oprea,
managerul agentiei STANDOUT.

Despre Hotcity.ro

Hotcity.ro este o revista online care se adreseaza publicului urban feminin.
Cu accent pe implicarea sociala si promovand o viata culturala activa, Hotcity.ropropune un stil de viata urban in care primeaza calitatea si normalitatea.

Din 2008 hotcity a initiat o ampla campanie de sustinere a blogurilor feminine,”Girl Power”, dezvaluind oamenii interesanti aflati in spatele acestora si concepand evenimente special destinate – Girls Night Out, Zoom On, Hotcity Live, programe de internship etc – care sa sprijine si sa ajute la dezvoltarea unei comunitati feminine mai puternice.

Despre STANDOUT

STANDOUT(www.standout.ro) este o agentie de publicitate online specializata pe bloguri si alte canale social media, fondata in 2007 sub numele initial de Blog Agency.

STANDOUT deruleaza campanii de publicitate pe cele mai vizitate bloguri
romanesti, gestionand o retea de peste 100 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative.

STANDOUT a implementat in 2010 campanii pentru branduri ca Orange,
Rompetrol, Sony, Gealan, BCR, Coca-Cola, Toshiba, Dove, Rexona, HP, Beck’s, UPC, Santal, Jacobs, KLM, Titan, Praktiker, Dacia, Beko, Signal, Rama.

Printre bloguri disponibile in reteaua Hotcity by STANDOUT se numara si:

Alomoda.ro
CeImbracAzi.ro
AdinaNecula.ro
SiBlondeleGandesc.ro
Denisuca.ro
Dojoblog.info
Jeanette.ro
RoxanaRadu.com
Rfb.ro
Toane.ro
Sanuca.ro
TomataCuScufita.com
Nebuloasa.info
Lilisor.net
Maldita.ro
Anurim.com
Innocente.ro
Raluxa.com
Questioare.com
Ciupercutza.ro
ElenaCiric.ro
Maddame.info
MikaPana.eu
Cristinatm.net
InJoaca.ro

Posted on press

Prima campanie prin widget-uri pe social media in Romania

Bucuresti – 7 iulie 2009. Agentia New Media, parte a the Group si agentia de marketing online STANDOUT au construit pentru clientul Germanos , cu ocazia lansarii noului serviciu Germanos G- precomanda*, prima campanie dinamica pe social media in care vehiculul publicitar , un widget social, este personalizat in functie de preferintele utilizatorilor. Acestia trebuie sa isi creeze prin intermediul widgetului o lista cu telefoanele dorite, pe care o pot afisa pe bloguri, in retele sociale, si in pagini personale, pentru a le arata celor cu care interactioneaza online ce telefoane isi doresc.

Totodata, utilizatorii activi de internet, vizati prin aceasta campanie, pot castiga un telefon de ultima generatie, Nokia N97, oferit de Germanos si Nokia Romania, daca isi cresc vizibilitatea propriei liste de telefoane dorite.

„Este prima campanie romaneasca in care fiecare banner este personalizat dupa preferintele celui care il afiseaza, in afinitate maxima cu dorinta comunitatii asociate fiecarui blog, Eu de exemplu, pe blogul meu, am declarat prin widgetul Germanos, ca imi doresc, in ordinea asta, Nokia N97, care e si premiul pentru concursul campaniei, apoi IPhone 3GS, HTC Touch Pro, BlackBerry Curve, si Nokia 5800 Xpress Music”, a declarat Ionut Oprea, manager al agentiei de marketing online STANDOUT.

„Blogul este un instrument personal, prin care utilizatorii se exprima. Ei bine, acesta este primul banner prin care utilizatorii se exprima, si care devine informativ si engaging pentru audienta fiecarui blog participant in campanie” , a adaugat Ionut Oprea.

Campania dureaza doua saptamani si foloseste ca vehicule de maximizare a expunerii 6 din cele mai vizitate bloguri romanesti: zoso.ro, arhiblog.ro, visurat.ro, piticu.ro, fulgerica.com si criserb.com.

Orice utilizator de internet poate accesa pagina campaniei disponibila la www.standout.ro/germanos si sa-si construiasca aici o lista cu cele 5 telefoane pe care si le doreste cel mai mult, rezultand un top grafic pe care il folosi pe orice site personal, blog sau retea sociala, pentru a-l impartasi prietenilor. Pentru participarea la campanie, utilizatorii trebuie sa completeze un scurt formular si sa trimita exemple ale folosirii widget-ului la o adresa de email mentionata pe site-ul campaniei.

La finalul campaniei, juriul format din Valentin Petcu, Sebastian Bargau, Cetin Ametcea, Cristi Serb, si Cristi Dorombach va desemna participantul care a avut cel mai vizibil ”Wishlist” din concurs si va intra in posesia premiului, un Nokia N97. Castigatorul va fi anuntat pe data de 14 Iulie pe site-ul www.standout.ro, intr-o sectiune special construita pentru acest scop.

*Germanos a lansat in premiera in Romania serviciul G-precomanda, disponibil online in secţiunea special creata pewww.germanos.ro, prin care iti poti precomanda telefonul dorit. Imediat ce va fi disponibil in reteaua Germanos, consultantii nostri te vor contacta invitandu-te in magazinul Germanos ales de tine pentru a-ti cumpara produsul precomandat. Astfel, poti avea telefonul mobil dorit, pentru care beneficiezi si de garanţie pe intreaga durata de utilizare a acestuia.

Pentru detalii suplimentare, va invitam sa ne contactati: Ionut Oprea, manager, 0721.614.964, ionut arond standout punct ro.

Despre STANDOUT

STANDOUT(www.standout.ro) este o agentie de marketing online neconventional fondata in 2007 sub numele initial de Blog Agency. Principala directie de activitate a STANDOUT este crearea de oportunitati neconventionale de marketing si comunicare pe internet, in general, si pe zona de social media(bloguri, retele sociale) in particular.

STANDOUT deruleaza campanii de publicitate pe cele mai vizitate bloguri romanesti, gestionand permanent o retea de 60 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative, insa folosind si multe alte bloguri pentru campanii punctuale. STANDOUT ofera si consultanta si integrare pentru servicii de marketing online, pentru eficientizarea activitatilor de marketing online sau pentru dezvoltarea de actiuni sau activitati de marketing online clasic sau neconventional.

STANDOUT este un sustinator activ al industriei de internet din Romania, Ionut Oprea, managerul agentiei STANDOUT lucrand si ca Director Executiv in cadrul Asociatiei IAB Romania (www.iab-romania.ro)

Posted on press

Next Page →

Presa

STANDOUT si Facebrands lanseaza un buton dedicat de suport “Vreau engagement!”

Bucuresti, 1 Aprilie 2015: Agentia de marketing si comunicare in social media STANDOUT si serviciul de monitorizare a activitatii pe Facebook in Romania Facebrands anunta lansarea unui program inovator de suport prin intermediul unui buton fizic, dedicat, “Vreau engagement!” pentru agentiile partenere si marketerii care doresc suport in timp real pentru maximizarea campaniilor de social media [...]

Influenta blogurilor de incredere in randul cititorilor, in crestere

Bucuresti, 12 ianuarie 2015: STANDOUT a derulat la finalul anului 2014 cea de-a patra editie a Studiului de audienta al blogurilor romanesti (SABR 2015) si prezinta rezultatele acestuia. La Studiul de audienta al blogurilor romanesti 2015 (SABR 2015) au participat in 2014 8800 respondenti (8.804) pe un numar de 56 de bloguri reprezentand 12 categorii [...]

Regulament concurs Orange

Regulamentul concursului Orange “te bucuri mai mult de vacanta cand ai si internet ” perioada desfasurarii concursului: 16 iulie 2013 – 4 august 2013   Regulament concurs Orange

Bloguri Tag cloud
agentie aparitii blog agency clienti comunicat de presa lansare marketing online massmedia standout