Articole

Dove a organizat o conferinta pe Facebook impreuna cu Mindshare si STANDOUT

In cadrul unei campanii derulate in aceasta perioada pe bloguri si pe alte medii sociale, Dove a creat o conversatie online autentica despre produsul Dove Hair Minimising, la care au participat bloggerite, cititoare de bloguri si utilizatoare ale site-ului de socializare online facebook.com.

”Aceasta campanie a fost exact asa cum au simtit-o si participantele: o surpriza placuta, interactiva, care ne-a confirmat inca o data ca mediul online ne ajuta sa comunicam cel mai eficient cu cele care vor sa experimenteze Dove in fiecare zi, si sunt deschise sa comunice si altora experienta lor. Ne bucura foarte mult ca cele 12 bloggerite care au testat deodorantele au fost extrem de incantate de beneficiile acestora, si suntem convinsi ca noua gama de deodorante Dove Hair Minimising va fi apreciata de foarte multe femei care stiu sa aprecieze un produs de ingrijire complex, special conceput pentru femeile active, increzatoare si atente cu ingrijirea lor.”, ne-a declarat Liliana Caimacan, Category Brand Manager Dove.

Conversatia a avut ca punct de plecare un test efectuat de 12 din cele mai citite bloggerite din Romania, care timp de trei saptamani au testat noul deodorant Dove Hair Minimising. Acesta ofera protectie impotriva transpiratiei timp de 24 de ore, ingrijire speciala pentru piele cu ¼ crema hidratanta Dove, si reduce vizibilitatea parului de la subrat, care devine mai fin si mai usor de indepartat.

Dupa ce au testat produsul, bloggeritele au participat la o conferinta exclusiv online, derulata pe site-ul de socializare facebook.com. Conferinta a atras un numar total de 250 persoane, din care 33 au participat activ si au generat peste 800 de reactii in decursul celor catorva ore cat a durat conferinta online.  Discutia a acoperit toate aspectele noului deodorant Dove, despre efectul Hair Minimising, componenta deodorantului, forme de prezentare, arome, efectul asupra epilarii, rezultatul testelor efectuate de bloggerite si multe altele.

Toate interventiile din cadrul conferintei sunt disponibile la urmatoarea adresa: http://sp2.ro/DoveHMConf

„Aceasta campanie nu e una clasica de expunere ci una in care am reusit sa cream o conversatie online autentica si in totalitate favorabila brandului, si probabil in 2009 vom mai asista la astfel de campanii, care sunt posibile doar pe internet si doar cu ajutorul componentei de social media” a declarat Oana Petroff, Managing Director Mindshare.

Ionut Oprea, manager al agentiei de marketing online neconventional STANDOUT a adaugat: „Cred ca e prima campanie online care exploateaza conversatia pe site-ul de socializare facebook.com, pana acum majoritatea campaniilor care folosesc acest site l-au folosit aproape exclusiv pentru bannere”

Participantele au apreciat actiunea implementata in premiera in Romania de Dove impreuna cu agentia de media Mindshare si agentia de marketing online neconventional STANDOUT:

“cred ca ar fi o idee minunata sa se organizeze astfel de conferinte mai des, unde sa discutam diverse teme legate de ingrijirea corpului. Specialistii Dove pot fi moderatori sau pot ruga alte fete sa fie moderatori. Cred ca am schimba o multime de info interesante.” – Alina Hadovanu

“…în timp ce alte mari branduri internaţionale nici măcar un site.ro nu au, Dove face o conferinţă pe Facebook. Foarte tare!” – Denisa Bargau  “Da, felicitari Dove pentru initiativa. Cu siguranta ai reusit sa creezi un buzz in jurul produsului. Ramane doar sa il folosim in continuare :-) ” – Anca Nelersa

Pentru a citi direct interventiile din cadrul primei conferinte organizate pe facebook in Romania va invitam sa accesati link-ul scurt de mai jos:

http://sp2.ro/DoveHMConf

Despre STANDOUT

STANDOUT(www.standout.ro) este  o agentie de marketing online neconventional fondata in 2007 sub numele initial de Blog Agency. Principala directie de activitate a STANDOUT este crearea de oportunitati neconventionale de marketing si comunicare  pe internet, in general, si pe zona de social media(bloguri, retele sociale) in particular.

STANDOUT deruleaza campanii de publicitate pe cele mai vizitate bloguri romanesti, gestionand permanent o retea de 40 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative, insa folosind si multe alte bloguri pentru campanii punctuale.  STANDOUT ofera si consultanta si integrare pentru servicii de marketing online, pentru eficientizarea activitatilor de marketing online sau pentru dezvoltarea de actiuni sau activitati de marketing online clasic sau neconventional.

STANDOUT este un sustinator activ al industriei de internet din Romania, Ionut Oprea, managerul agentiei STANDOUT lucrand si ca Director Executiv in cadrul Asociatiei IAB Romania (www.iab-romania.ro)

Posted on press

Profilul cititorului roman de bloguri, conform studiului STANDOUT

STANDOUT anunta primele concluzii ale studiului de audienta pentru blogurile romanesti

Bucuresti, 26 martie 2008: Studiul de audienta realizat in februarie de STANDOUT pe 40 dintre cele mai vizitate bloguri romanesti anunta primele informatii detaliate despre profilul cititorului roman de bloguri, precum si despre potentialul de influenta al acestui canal de comunicare online.

UPDATE: Puteti gasi rezultatele primului studiu de audienta pentru blogurile romanesti aici.

Studiul STANDOUT arata ca audienta blogurilor in Romania este compusa in principal din persoane tinere, cel mai frecvent cu varste intre 20-35 ani(73,7%), cu venituri si studii peste media utilizatorilor de internet.(studii: 49,5% au studii superioare finalizate, din care peste o treime au si studii aprofundate, masterat sau doctorat), venituri (17% au venituri peste 3000 RON, in timp ce 34% au venituri intre 1000 si 3000 RON)
In ce priveste varsta, segmentul de varsta cel mai important in randul cititorilor de bloguri este 20-25 ani(36,7%), urmat de cel de 25-31 ani (27,1%). 18.6% din cititorii de bloguri sunt mai in varsta, avand intre 31 si 45 ani, si doar 13,2% au intre 15 si 19 ani.

Conform studiului STANDOUT, cititorii de bloguri sunt utilizatori cu o vasta experienta pe internet si care interactioneaza intr-o proportie semnificativa cu blogurile pe care le citesc. Peste jumatate din respondenti folosesc internetul de peste 7 ani (50,3%) in timp ce 34,9% folosesc internetul de 4-7 ani. Proportia celor care il folosesc de 1-3 ani este redusa(12,4%), in timp ce utilizatorii de internet aflati la inceput sunt aproape inexistenti pe blogurile romanesti (6luni – 1 an 1.3%, <6 luni 1.2%).

In ce priveste gradul de interactiune cu blogurile pe care le citesc, 44,7% au comentat cel putin o data pe blogul pe care au raspuns la chestionar, iar nucleul de cititori activi care comenteaza foarte des sau aproape la fiecare articol este de 6,6% din totalul cititorilor.

Cititorii de bloguri sunt fideli blogurilor pe care le citesc 52,5 % dintre acestia acceseaza zilnic sau de cateva ori pe zi blogurile preferate, 24,3% de cateva ori pe saptamana, in timp ce doar 10,6%  intra pe bloguri saptamanal, iar 12, 5%  o data pe luna sau mai rar.

Principalele motive pentru care utilizatorii de internet citesc bloguri sunt distractia(70% din raspunsurile la studiul STANDOUT) si noutatile (32.7%),in timp ce 16,3% acceseaza blogurile pentru pentru sentimentul de apartenenta la o comunitate.

“Aceasta orientare a cititorilor spre divertisment si noutati este o consecinta a continutului existent pe bloguri in prezent, in 2009 blogurile ar trebui sa se concentreze pe dezvoltarea interactiunii din interiorul comunitatii de cititori a fiecarui blog in parte.” a declarat Ionut Oprea, manager al agentiei de marketing online STANDOUT.

Marea majoritate a cititorilor (51,2%) urmaresc zilnic intre 2 şi 5 bloguri, in timp ce numai 2.9% dintre respondenti citesc mai mult de 50 de bloguri. Intre aceste extreme se regasesc ca proportie cei care declara ca acceseaza un singur blog, 8.4% din respondenti.

RSS-ul este folosit in procent scazut pentru citirea blogurilor romanesti (17.7%), conform studiului STANDOUT, principala metoda de accesare a blogurilor fiind prin metoda scrierii directe a adresei in browser (41,5%) sau prin bookmarks/favorites (31.2%).

Studiul STANDOUT arata si puterea de influentare a blogurilor, 68,9 % din cititori apreciind ca si-au schimbat sau si-au intarit cel putin o data parerea despre un produs, un serviciu, sau o companie in urma citirii unor pareri ale bloggerilor despre acestea. 59.9% din respondenti au recunoscut chiar ca si-au schimbat sau si-au intarit parerea de mai multe ori in urma influentei exercitate de blogurile pe care le citesc.

”Cititorul roman de bloguri e tanar, cu studii si venituri peste media utilizatorului de internet, are experienta pe internet, interactioneaza cu blogurile citite si cu ceilalti cititori, este fidel blogurilor preferate si le recunoaste influenta”, concluzioneaza Ionut Oprea.

La studiu au participat peste 8200 de cititori de bloguri , de-a lungul a 3 saptamani din luna februarie a acestui an, pe 40 dintre cele mai vizitate bloguri romanesti (zoso.ro, subiectiv.ro, visurat.ro, arhiblog.ro, etc)

STANDOUT a realizat acest studiu de audienta in parteneriat cu agentii de publicitate care si-au manifestat interesul pentru bloguri pana in prezent: MRM/McCann Erickson, Zed Digital/Zenith/Publicis, Media Direction/BBDO, MindShare/WPP, NMA/The Group, Leo Burnett/iLeo, Mediaedge:cia/WPP

Despre STANDOUT
STANDOUT(www.standout.ro) este  o agentie de marketing online neconventional fondata in 2007 sub numele initial de Blog Agency. Principala directie de activitate a STANDOUT este crearea de oportunitati neconventionale de marketing si comunicare  pe internet, in general, si pe zona de social media(bloguri, retele sociale) in particular.

STANDOUT deruleaza campanii de publicitate pe cele mai vizitate bloguri romanesti, gestionand permanent o retea de 40 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative, insa folosind si multe alte bloguri pentru campanii punctuale.

STANDOUT ofera si consultanta si integrare pentru servicii de marketing online, pentru eficientizarea activitatilor de marketing online sau pentru dezvoltarea de actiuni sau activitati de marketing online clasic sau neconventional.
STANDOUT este un sustinator activ al industriei de internet din Romania, Ionut Oprea lucrand si ca Director Executiv in cadrul Asociatiei IAB Romania (www.iab-romania.ro)

Posted on press

Primul studiu de audienta pentru blogurile romanesti

Bucuresti, 28 ianuarie 2009:Incepand de astazi, STANDOUT deruleaza primul studiu de audienta pe blogurile romanesti, urmarind extragerea de date sociodemografice si comportamentale despre cititorii blogurilor romanesti in general, precum si despre audienta fiecaruia din cele mai vizitate bloguri romanesti care pot fi folosite in campanii publicitare prin intermediul agentiei STANDOUT.

UPDATE: Puteti gasi rezultatele primului studiu de audienta pentru blogurile romanesti aici.

Studiul, pe baza de chestionar online, va fi derulat in decursul lunii februarie, iar primele rezultate vor fi anuntate la inceputul lunii martie. Fiecare din blogurile incluse in studiu va beneficia de un profil sociodemografic al cititorilor, iar companiile interesate de publicitate pe bloguri vor putea beneficia si de analize personalizate pentru anumite grupuri-tinta.

„2009 va fi anul in care publicitatea pe bloguri se va profesionaliza, si ne bucura sa putem contribui la asta. Avem deja un numar semnificativ de bloguri cu audienta, acum avem nevoie de date pentru a ne ajuta sa planificam cat mai bine campaniile publicitare pe bloguri ”, a declarat Ionut Oprea, General Manager la STANDOUT.

Dincolo de profilul socio-demografic al cititorilor, studiul derulat de STANDOUT va analiza si comportamentul specific pe bloguri al utilizatorilor de internet, pentru a determina, in premiera in Romania, modul de consum specific al unui canal de comunicare online.

Acest studiu este sustinut de majoritatea agentiilor de publicitate care au derulat pana acum campanii pe bloguri, cu care STANDOUT a colaborat si la realizarea acestuia: iLeo /Leo Burnett, Media Direction/BBDO, Mediaedge:cia/WPP, MRM/McCann Erickson,  Zed Digital/ Publicis, OgilvyOne, New Media/The Group.

Despre STANDOUT

STANDOUT este  o agentie de marketing online neconventional fondata in 2007 de Ionut Oprea si Mihai Giulvezan, sub numele de Blog Agency. Una din principalele directii de activitate ale STANDOUT este crearea de oportunitati de marketing si comunicare pe cele mai vizitate bloguri romanesti.

In cursul anului 2008, Blog Agency si-a diversificat activitatea, adaugand ca servicii consultanta de marketing online, precum si derularea de campanii impreuna cu o serie de clienti pentru aceste servicii.

In noiembrie 2008, Blog Agency devine in mod oficial STANDOUT, agentie de marketing online „best-service”, care ofera  consultanta si integrare de servicii de marketing online, si care isi propune sa lanseze permanent servicii inovatoare pe piata marketingului si publicitatii online din Romania.

STANDOUT este un sustinator activ al industriei de internet din Romania, Ionut Oprea lucrand si ca Director Executiv in cadrul Asociatiei IAB Romania (www.iab-romania.ro)

Pentru detalii: www.standout.ro, Ionut Oprea, ionut at standout.ro, 0721.614.964

Posted on press

MagazinulDeCase.ro: vanzari de 1.1 mil € in decembrie

Bucuresti, 7 ianuarie 2008: MagazinulDeCase.ro, serviciul de facilitare a tranzactiilor imobiliare directe, a reusit, in perioada 24 noiembrie -24 decembrie, sa demonstreze ca piata imobiliara nu este complet blocata, si sa vanda peste un sfert din apartamentele disponibile in cadrul campaniei „o casa pe zi”, totalizand peste 1.1 milioane de euro.

MagazinulDeCase.ro si agentia de marketing online STANDOUT si-au propus prin aceasta vanzare sa demonstreze ca asa-zisa criza in piata imobiliara nu implica un blocaj complet al tranzactiilor, ci e o perioada de asteptare a cumparatorilor care dispun de lichiditati, impreuna cu o reducere a posibilitatilor de creditare, care insa nu au fost nici ele complet blocate.

„Am aratat ca atunci cand ai o oferta buna, poti gasi in continuare clienti, si in conditiile unei presupuse crize imobiliare. Intr-adevar, inceputul acestui an arata o scadere drastica a pietei, pe segmentul  vanzari rezidentiale in Bucuresti, la mai putin de 10% din total.

In aceste conditii, de criza pentru restul pietei, noi am vandut dublu fata de piata, adica peste 25% din ofertele disponibile. Ne mentinem convingerea ca nu exista un blocaj total, chiar daca piata a scazut foarte mult ”, a declarat Matei Malos, director general la MagazinulDeCase.ro

Campania „o casa pe zi” a fost realizata de MagazinulDeCase.ro impreuna cu agentia  de marketing online STANDOUT si a incercat sa exploateze un inventar de 30 de apartamente noi, finalizate, alese in urma prospectarii pietei de catre specialistii MagazinulDeCase.ro, ca unele din cele mai bune investitii imobiliare ale momentului.

Cum o investitie buna presupune sa obtii cat mai multa valoare pentru fiecare leu investit, si micsorarea sanselor  ei de devalorizare, specialistii MagazinulDeCase.ro au cautat  apartamente noi in ansambluri rezidentiale, insa  gata construite, finalizate, cu preturi cat mai bune raportate la zona, si cu cat mai multe facilitati incluse in aceste preturi.

In final a fost ales complexul Rose Garden, situat in zona Colentina, din care au fost alese 30 de apartamente, pe 5 niveluri de suprafata si pret. Finalizate si la cheie, acestea cuprindeau in pretul afisat pe site ,cu tot cu TVA, finisaje complete pentru baie si bucatarie (inclusiv mobila de bucatarie), boxa, si un spatiu de parcare. Preturile au fost cuprinse intre 103.000 euro (TVA inclus) si 167.000 euro (TVA inclus), in functie de suprafata utila.( intre 55m2 si 96m2). In cele 30 de zile au fost vandute 8 din cele 30 de apartamente disponibile, totalizand vanzari de 1,084,923 euro.

Campania de promovare a acestei oferte speciale  s-a desfasurat exclusiv prin internet si a constat intr-un mix de marketing si PR. Campania a folosit o parte din site-urile gestionate de compania MediaPro Interactiv, si a beneficiat de expunere si pe cele mai citite bloguri romanesti. Bugetul total al campaniei este confidential, insa s-a situat la sub 3% din totalul vanzarilor realizate.

„Am demonstrat prin aceasta campanie ca internetul vinde, chiar in momente de criza, ca internetul  vinde chiar mai bine in momente de criza, sau ca internetul vinde cel mai bine in momente de criza. E o premiera in Romania ca o campanie exclusiv online a generat  singura vanzari de peste un milion de euro.  Si asta in domeniul imobiliar, in conditii economice pe care altii le caracterizeaza ca un blocaj total”, a declarat Ionut Oprea, manager al agentiei de marketing online STANDOUT.

STANDOUT va publica in saptamana urmatoare un studiu de caz al campaniei „O casa pe zi”, iar toti cei interesati de acest studiu de caz sunt invitati sa se aboneze la newsletterul STANDOUT pe www.standout.ro

Despre MagazinulDeCase.ro

MagazinulDeCase.ro este primul serviciu online românesc de promovare a ofertelor provenite direct de la proprietari, în baza unui preţ fix, fără comision. Prin relaţia directă cu proprietarii, şi prin monitorizarea atentă a informaţiilor provenite direct de la proprietari, MagazinulDeCase este singurul serviciu care poate prezenta oferta imobiliară reală.

Ofertele introduse direct de proprietari pe site-ul MagazinulDeCase.ro şi automat şi pe site-urile partenere beneficiază de expunere maximă pe internet, şi se evidenţiază faţă de anunţurile obişnuite prin verificarea suplimentară realizată de echipa MagazinulDeCase, printr-o descriere corectă, precum şi prin fotografiile profesioniste realizate de aceasta.

Lansat în octombrie 2006, MagazinulDeCase.ro a ajutat până în prezent  la încheierea a 1904 de tranzacţii imobiliare, dintre care cea mai cunoscută este vila cunoscutului om de afaceri Cristian Ţânţăreanu, care a fost vândută pentru 3.5 milioane de euro. Magnatul a economisit astfel 210.000 de euro, comisionul aferent unei agenţii imobiliare în cazul în care tranzacţia s-ar fi făcut prin intermediul acesteia.

Totalul tranzacţiilor efectuate prin MagazinulDeCase.ro se ridică la 327.496.992 €, iar comisionul economisit  a ajuns la o valoare de  19.649.820 €.

Despre STANDOUT/Blog Agency

STANDOUT este agentia de marketing online neconventional care continua linia deschisa in 2007 de Blog Agency, prima agentie de marketing si comunicare prin internet din Romania specializata in folosirea blogurilor ca instrumente de marketing.

Lansata in august 2007, Blog Agency a derulat campanii pentru  branduri ca Heineken, Neogen, Converse, HBO, Clicknet.

In cursul anului 2008, Blog Agency si-a diversificat activitatea, adaugand consultanta de marketing online si serviciul de planificare si achizitionare de spatii publicitare online la portofoliul sau de servicii, impreuna cu o serie de clienti pentru aceste servicii.

In noiembrie 2008, Blog Agency devine in mod oficial STANDOUT, agentie de marketing online „best-service”, care ofera  consultanta si integrare de servicii de marketing online, si care isi propune sa lanseze permanent servicii inovatoare pe piata marketingului si publicitatii online din Romania.

STANDOUT este un sustinator activ al industriei de internet din Romania, Ionut Oprea lucrand si ca Director Executiv in cadrul Asociatiei IAB Romania (www.iab-romania.ro)

Pentru detalii: www.standout.ro, Ionut Oprea, ionut@standout.ro, 0721.614.964

Posted on press

Comunicat STANDOUT

Blog Agency devine STANDOUT.19 noiembrie 2008, Bucuresti: Prima agentie romaneasca de marketing si comunicare online prin intermediul blogurilor, Blog Agency, devine astazi STANDOUT(www.standout.ro), anuntand oficial dezvoltarea portofoliului de servicii oferite si transformarea intr-o agentie de de marketing online “best service”.

STANDOUT este o agentie de marketing online concentrata pe consultanta si pe integrarea de servicii de marketing online.  Mai exact, STANDOUT ofera atat externalizarea punctuala a serviciilor de marketing online, cat si consultanta punctuala sau permanenta in desfasurarea de activitati de marketing online.

Serviciile integrate de STANDOUT in activitatile de marketing livrate catre clienti includ: Comunicare online , Email marketing , Display advertising,  Blogvertising, Contextual advertising, Search marketing Web analytics, Online research, Usability testing & consultancy, Online reputation monitoring.

„Nu mai e nevoie de inca o agentie online full-service pe piata din Romania, cred ca a venit timpul pentru o agentie best-service, adica un integrator de instrumente de marketing online care sa poata alege cele mai bune solutii din piata si sa le poata folosi la pachet, conform strategiei de marketing online a fiecarui client.”, a declarat Ionut Oprea, General Manager la STANDOUT .

Odata cu lansarea, STANDOUT anunta doua servicii in exclusivitate: derularea de campanii de publicitate pe bloguri si testarea gratuita a executiilor creative pentru campanii pe bloguri sau pe unele din regiile de publicitate online din Romania.

Derularea de campanii de publicitate pe bloguri va ramane in continuare una din activitatile principale ale agentiei, prin departamentul dedicat care va pastra titulatura Blog Agency si care deruleaza si in prezent majoritatea campaniilor prezente pe cele mai vizitate bloguri romanesti. De la inceputul anului, Blog Agency a derulat campanii pe bloguri pentru  branduri ca Heineken, Neogen, Converse, HBO, Clicknet.

Testarea gratuita a bannerelor, serviciu oferit gratuit de STANDOUT pentru campanii efectuate pe bloguri sau in unele retele de publicitate cu care STANDOUT a incheiat deja un astfel de parteneriat, presupune rularea inaintea campaniei a unor variante de executii creative (bannere)  pe site-urile din mediaplan pentru alegerea celor care dau cele mai bune rezultate.

Despre STANDOUT/Blog Agency

Blog Agency este prima agentie de marketing si comunicare prin internet din Romania specializata in folosirea blogurilor ca instrumente de marketing.  Lansata in august 2007, Blog Agency a derulat campanii pentru  branduri ca Heineken, Neogen, Converse, HBO, Clicknet.

In cursul anului 2008, Blog Agency si-a diversificat activitatea, adaugand consultanta de marketing online si serviciul de planificare si achizitionare de spatii publicitare online la portofoliul sau de servicii, impreuna cu o serie de clienti pentru aceste servicii.

In noiembrie 2008, Blog Agency devine in mod oficial STANDOUT, agentie de marketing online „best-service”, care ofera  consultanta si integrare de servicii de marketing online, si care isi propune sa lanseze permanent servicii inovatoare pe piata marketingului si publicitatii online din Romania.

Pentru detalii: www.standout.ro, Ionut Oprea, ionut@standout.ro, 0721.614.964

Posted on press

9AM: A aparut prima agentie de blogvertising din Romania

18 august 2007:Ionut Oprea, fost director la Media Pro Interactiv, a lansat, impreuna cu Mihai Giulvezan, Blog Agency, prima agentie de marketing si comunicare prin internet din Romania. Agentia este specializata in blogvertising si in crearea de blog-uri profesioniste, informeaza NewsIn.
Blog Agency are ca obiect de activitate crearea, pentru orice tip de brand, persoana, produs, companie sau concept, de blog-uri profesioniste, ca parte din campaniile de marketing online.

Agentia va sustine, prin proiecte, dezvoltarea blog-urilor romanesti. “Studiez de mult timp fenomenul blog-urilor in Romania si cred ca a venit momentul sa ma implic activ in dezvoltarea si sustinerea acestui fenomen la un nivel profesionist. Vom sustine atat utilizatorii activi de internet care scriu pe blog-uri, cat si companiile care sunt dispuse sa intre in aceasta lume”, a declarat Ionut Oprea, co-fondator al Blog Agency.

“Vom lucra indeaproape cu bloggerii talentati din Romania pentru a-i ajuta sa produca un continut de calitate, care sa le aduca atat din ce in ce mai multi cititori, cat si pentru a dezvolta canale speciale de comunicare prin bloguri, care sa le aduca si venituri”, a declarat Mihai Giulvezan, celalalt co-fondator al Blog Agency.

Cititi restul materialului de presa pe 9AM.ro.

Posted on press

Jurnalul: Publicitatea accesează blogurile

Prima campanie in blogosferă a adunat 9.500 de euro

PAŞI PE BLOGURI. Un alt semn al evoluţiei mediului virtual este interesul pentru blogosferă. Dacă site-urile şi-au dat deja măsura potenţialului, teritoriul blogurilor este incă unul de pionierat, din punctul de vedere al publicitarilor.

Prima acţiune notabilă in sensul explorării posibilităţilor de comunicare pe blog este Blogvertising, un proiect iniţiat de Ionuţ Oprea. Şi care deja dă rezultate. Despre ce e vorba? Iniţiatorul a propus bloggerilor inscrierea la o licitaţie in urma căreia advertiserii care aveau să liciteze cel mai mult aveau să primescă in spaţiul unor bloguri un pachet constănd intr-un banner, un slogan publicitar, o notă săptămănală despre produsul advertiserului şi afişarea pe bloguri a rezultatelor campaniei printr-un articol. Banii rezultaţi in urma licitaţiei urmănd să fie donaţi unui ONG care va fi ales online de către comunitatea de bloggeri şi de cititori de bloguri antrenaţi in campanie.

Ce s-a realizat pănă acum ne va spune Ionuţ Oprea: “Campania a avut două ţinte: o dată să incerce să străngă mai mulţi bloggeri laolaltă şi să-i pună de acord cu o anumită campanie. A doua a fost să atragă oameni din industria de publicitate şi oameni din industria de marketing sau manageri de firmă care să participe la licitaţii. Pănă acum consider că am atins aceste obiective. Am avut advertiseri care au licitat pănă la o sumă care este chiar foarte bună. Al treilea scop, dacă tot am pornit in direcţia asta socială, in care susţinem un ONG, incercarea de a atrage atenţia şi societăţii civile şi asupra lucurilor pozitive care se intămplă, dar care nu sunt atăt de vizibile in mass-media. După terminarea campaniei o să urmărim ce se va intămpla cu banii din campania de Blogvertising, cum au fost ei folosiţi de către ONG-ul ales. Estimăm ca pănă la sfărşitul campaniei să totalizăm un număr total de 50 de bloguri inscrise. Suma obţinută in urma licitaţiei este de 9.500 de euro şi am avut 5 advertiseri inscrişi in licitaţie”.

Căştigătorul licitaţiei online este marketonline.ro. Incurajaţi de reacţia bloggerilor, dar şi de cea a publicitarilor, Ionuţ Oprea şi partenerul său, Mihai Giulvezean, om de marketing, au lansat săptămăna trecută Blog Agency. “După campania asta am deschis şi o agenţie care se ocupă de promovarea reclamelor pe bloguri. Am lansat site-ul şi primim una, două solicitări pe zi in urma expunerii pe care a avut-o şi prin Blogvertising. Primim deja oferte şi de la agenţii, şi de la oameni de marketing, care de mult aşteptau să aibă un sprijin profesionist in direcţia asta. Pentru prima săptămănă de lucru, consider că este bine.”

Cititi intreg articolul pe jurnalul.ro

Posted on press

← Previous Page

Presa

STANDOUT si Facebrands lanseaza un buton dedicat de suport “Vreau engagement!”

Bucuresti, 1 Aprilie 2015: Agentia de marketing si comunicare in social media STANDOUT si serviciul de monitorizare a activitatii pe Facebook in Romania Facebrands anunta lansarea unui program inovator de suport prin intermediul unui buton fizic, dedicat, “Vreau engagement!” pentru agentiile partenere si marketerii care doresc suport in timp real pentru maximizarea campaniilor de social media [...]

Influenta blogurilor de incredere in randul cititorilor, in crestere

Bucuresti, 12 ianuarie 2015: STANDOUT a derulat la finalul anului 2014 cea de-a patra editie a Studiului de audienta al blogurilor romanesti (SABR 2015) si prezinta rezultatele acestuia. La Studiul de audienta al blogurilor romanesti 2015 (SABR 2015) au participat in 2014 8800 respondenti (8.804) pe un numar de 56 de bloguri reprezentand 12 categorii [...]

Regulament concurs Orange

Regulamentul concursului Orange “te bucuri mai mult de vacanta cand ai si internet ” perioada desfasurarii concursului: 16 iulie 2013 – 4 august 2013   Regulament concurs Orange

Bloguri Tag cloud
agentie aparitii blog agency clienti comunicat de presa lansare marketing online massmedia standout