STANDOUT si Facebrands lanseaza un buton dedicat de suport “Vreau engagement!”

Bucuresti, 1 Aprilie 2015: Agentia de marketing si comunicare in social media STANDOUT si serviciul de monitorizare a activitatii pe Facebook in Romania Facebrands anunta lansarea unui program inovator de suport prin intermediul unui buton fizic, dedicat, “Vreau engagement!” pentru agentiile partenere si marketerii care doresc suport in timp real pentru maximizarea campaniilor de social media pe care le deruleaza sau le pregatesc.

Specialistii in marketing, media, digital si comunicare vor putea astfel beneficia de suport specializat, in timp real, la simpla atingere a unui buton fizic care poate fi amplasat sau lipit direct pe birou, pe monitor, pe laptop sau pe smartphone . Butonul “Vreau engagement!” va putea fi folosit de catre clientii agentiei STANDOUT sau a serviciilor pe baza de abonament Facebrands si in deplasare, atata timp cat butonul respectiv este in raza unui calculator sau laptop conectat la internet.

Butonul “Vreau engagement!” va permite contactarea instantanee a specialistilor STANDOUT si Facebrands, precum si rutarea automata a cererilor catre cei mai potriviti dintre acestia, in functie de setari.

“Pentru implementare evaluam momentan platforme precum nou-lansata Amazon Dash, insa si cateva variante locale impreuna cu cativa parteneri specializati. Credem in conceptul ‘IoT- Internet of Things’ si suntem entuziasmati de fiecare data cand avem posibilitatea sa integram direct in activitatea noastra cele mai noi tendinte in tehnologie. Luam de asemenea in calcul ca in realizarea butonului sa folosim si tehnologia 3D-Printing”, a declarat Ionut Oprea, fondator si manager al agentiei STANDOUT si al serviciilor de monitorizare Facebrands.

Aveti mai jos  prima varianta de prototip (‘early prototype’) a butonului fizic “Vreau Engagement!”

STANDOUT estimeaza ca primele butoane “Vreau engagement!” vor putea fi testate in vara acestui an, in cadrul unui program pilot, cu un numar limitat de clienti. Ulterior, in functie de succesul programului, acesta va fi extins si catre alti clienti care il solicita si va putea deveni o facilitate standard.

Toti specialistii care doresc sa intre in programul initial de test pentru a beneficia de acest suport instantaneu de specialitate sunt invitati sa scrie pe adresacontact@standout.ro, sau sa solicite acest lucru contactelor care le-au fost deja desemnate.

Despre STANDOUT
STANDOUT este o agentie de comunicare si marketing online, cu specializare pe bloguri si retele sociale infiintata in 2007. STANDOUT deruleaza permanent campanii pe cele mai vizitate bloguri si retele sociale din Romania, gestionand o retea de peste 300 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative.

STANDOUT a implementat in ultimii ani peste 700 campanii pe bloguri si retele sociale pentru branduri ca Orange, Danone, Rompetrol,  Bitdefender, Sony, Gealan, ING Bank, Coca-Cola, Toshiba, Dove, Rexona, HP, Beck’s, UPC, Santal, Jacobs, KLM, Titan, Praktiker si multe altele.

Despre Facebrands
Facebrands.ro este serviciul de monitorizare a paginilor romanesti create pe reteaua sociala Facebook. Facebrands.ro prezinta atat date despre activitatea utilizatorilor pe Facebook, cat si despre evolutia si activitatea paginilor romanesti pe aceasta retea. Majoritatea agentiilor si clientilor care urmaresc maximizarea rezultatelor activitatii pe Facebook folosesc abonamente Facebrands PRO care incep de la 119 euro/luna.

Presa

STANDOUT si Facebrands lanseaza un buton dedicat de suport “Vreau engagement!”

Bucuresti, 1 Aprilie 2015: Agentia de marketing si comunicare in social media STANDOUT si serviciul de monitorizare a activitatii pe Facebook in Romania Facebrands anunta lansarea unui program inovator de suport prin intermediul unui buton fizic, dedicat, “Vreau engagement!” pentru agentiile partenere si marketerii care doresc suport in timp real pentru maximizarea campaniilor de social media [...]

Influenta blogurilor de incredere in randul cititorilor, in crestere

Bucuresti, 12 ianuarie 2015: STANDOUT a derulat la finalul anului 2014 cea de-a patra editie a Studiului de audienta al blogurilor romanesti (SABR 2015) si prezinta rezultatele acestuia. La Studiul de audienta al blogurilor romanesti 2015 (SABR 2015) au participat in 2014 8800 respondenti (8.804) pe un numar de 56 de bloguri reprezentand 12 categorii [...]

Regulament concurs Orange

Regulamentul concursului Orange “te bucuri mai mult de vacanta cand ai si internet ” perioada desfasurarii concursului: 16 iulie 2013 – 4 august 2013   Regulament concurs Orange

Bloguri Tag cloud
agentie aparitii blog agency clienti comunicat de presa lansare marketing online massmedia standout